TE & SMOOTIHE

Tacka vet jag te & smootihe...
Gör allt för att jag inte ska bli sjuk nu!
Vaknade upp med jätteont i halsen men
känner mig lite bättre nu, det är ju alltid
värst precis när man vaknar!
Gjorde mig en stor smootihe med massa
blåbär som är en superbra antioxidant :)
Och nu har jag klunkat i mig en kopp te på de!
Blir till att frossa i vitaminer nuu, vill inte va sjuk!!
Jag som är så sugen på att ta en promenad runt
Älven i det här fina höstvädret.. Men de kan jag ju
bara glömma, det är ju som att välkomna förkyldningen
direkt.. haha. Blir väll att ligga in & kika film istället.
I eftermiddag blir det iallafall en tripp till Hedemora
för att fika hemma hos Jessica, det blir nog myspys :)
Dricka lite kaffe, äta lite bullar & snacka massa skit.. hihii

   

  Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0