Åh sommar!!



Satt och kika på bilderna från peace and love i sommras!!!
Gud vad roligt vi hade, hoppas på favorit i repris nästa år :)
Tänk vad fort denna sommar gick.. Nu är det liksom höst igen.
Men jag kommer ha ett galet roligt år fram för mig med massor
av nya utmaningar och det ser jag verkligen framemot :)
Imorgon ska vi på kurs igen på kanebo, det blir skojj.
Sen åker jag hem till Avesta en sväng i helgen och fixa
med massa saker innan examen... oj de är nära nuu!!!!
Söndagen ska spenderas på Unnis salong med lite fix inför
hennes nya hemsida så det blir skojj :) Men hela lördagen blir
jag i A-town och ska såklart ta en efterlängtad fika med Josie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0