Höstmys :)








Matis kursen på Dermarome igår va toppen!
Jätteinspirerande och jättehärliga produkter.
Den gav mig verkligen jättemycket :)
När vi va klara åkte jag till centralen
där jag träffa på Mallan som oxå skulle
åka till Avesta, så det blev en härlig
tågresa med massor av babbel :)
Pappa plocka upp mig på stationen och
släppte sedan av mig direkt hemma hos
Mickis där tjejerna väntade :)
Vi gick ner till pizzan och käka mat, gick
och handla lite godis och sen intog vi
soffan för att kika på Idol :)
Hade en jättemysig kväll med massor
av skratt, tjejsnack och roligheter :)
Imorse när jag vaknade tog jag & Mamma
en långpromenad runt Älven.
Så galet härligt!! Älskar alla höstfärgerna
ute i skogen, man blir såå himla mysigtglad!!
Nu kom jag precis hem från stan där jag har
snurrat runt med Emelie&Jessica nån timme :)
Kunde inte riktigt fokusera på det vi skulle
handla & göra de vart mest en massa snack haha.
Vi hade såå galet mycket att ta igen :)
Sitter hemma hos Mamma&Pappa nu och dricker
en kopp kaffe, ska snart sätta igång med pluggeriet
så jag inte får alltför mycket tills imorgon!
Ser framemot kvällen iallafall :)
Då blir det tjejmiddag hemma hos Tess!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0