Middag med Vännerna




Vi va hembjudna till Tess igår kväll på middag
för att fira hennes födelsedag lite i förskott!
Vart bjudna på lax, jättegod grönsallad , ost&kex,
vindruvor, glass, kaffe, vin och hela baletten :)
Jättegott och supertrevligt!
Spelade lite spel, körde charader
och bara hade sååå sjuktroligt :)
Jag har inte skrattat så mycket på länge!
Älskar verkligen att umgås med mina
underbara tjejkompisar, det finns inget bättre <3
Snacka massor av gamla minnen så det
stod härliga till. haha en hel del Bulgarien snack
med andra ord ;) Det kan ha vart det bästa resa nånsin!!
Jag ville verkligen inte att kvällen skulle ta slut.
För om jag fick bestämma skulle jag leva i vår
lilla vänskapsbubbla varje dag 24timmar om dygnet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0