Mycket på G

Nu va även kroppsapparaturen avklarad!
Plus det teoretiska i hela apparaturen.
Känns såå skönt eftersom det ämnen
är ett väldigt stor&tungt ämne, men
nu så är det klart :) Så nu är det
bara Epileringen kvar. Det känns helt
galet juu..... Bara typ en vecka kvar snart!!!
Jag tror inte att jag har fattat det än faktiskt.
Känns ju för guds skull som det var nyss
jag flyttade hit till Stockholm och började plugga.
Men visst har det hänt mycket under detta år
det kan jag ju inte sticka under stolen med haha..
På både gott&ont kan man väll säga :)
Det har vart ett tufft år men ett av det mest
spännande, läroriskaste & händelserikaste
i hela mitt liv verkligen. Vissa saker känns
nästan helt overkligt som att man skulle leva
i en dröm på något viss.
Personen har kommit & även gått ur mitt liv,
har bott på 2 olika ställen, slutade med en
egenlägenhet & ett jobb tillslut :) Och det
kan ju inte bli bättre!! Man kan inte direkt säga
att jag har speciellt mycket att klaga på just nu :)
Och plus i kanten är ju att Jag & Mamma åker till
Cypern dagen efter min examen! Det ska bliii
helt UNDERBART HÄRLIGT! Verkligen bara relaxa
och hämta lite ny energi och lägga på sig en
solbränna nu till hösten känns inte helt fel :) hihi..
Neeeej nu är det dags att fortsätta plugga,
epileringsprov imorrn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0