Mysiga Lördag :)


Vaknade klockan halv nio imorse :)
Gick upp & tog en morgonpromenad.
Det är verkligen den bästa starten på en dag!!
Runt tolvtiden kom Josefine och hämta mig,
vi åkte ner på stan & tog en mysig liten fika
på plus cafet , satt där & snacka lite skit
och gick sen en snoa i alla affärer :)
Sen var det dags för mig att åka hem & pluggaa..
Tog mig igenom cidescopärmen med nöd&näppe!
Höll på att somna flera gånger haha, tur att Mamma
va så snäll och kom in med kaffe till mig :)
Va nyss upp på shell en sväng och hälsa på
Linn&Therese som jobba&slet. hihi
Nu ska jag packa ihop lite saker innan
Magda & Anna kommer hit och kikar film :)
Jag åker till Stockholm runt åtta tiden imorrnbitti
så det blir ingen sovmorgon för min del.
Ska till Unnis salong och spela in lite behandlingar
som ska finnas med på hennes hemsida :)
Det ska bli superroligt verkligen!!
Neeej nu ska jag ladda för en myskväll med
mina små pinglor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0