Näringslära & Träning

Vi hade näringslära i skolan idag!
Riktigt intressant, jag tycker det är
superkul att läsa om kost,vitaminer & mineraler
och allt som hör därtill :)
Man blir faktiskt peppad
till att leva ett lite nyttigare &
hälsosammare liv!!
När jag kom hem vart det en
riktigt långspring tur så jag vart totat
slutkörd haha.. Men gjorde faktisk Yoga
när jag kom in oxå, nu jäklar har jag verkligen
kommit igång med mina springturer & yogaträningen!
Det är så härligt för man blir verkligen tusen
gånger piggare, på bättre humör & orkar mer :)
Så nu ska jag hålla i detta och så blir det till
att köpa ett gymkort nu till Hösten oxå!!
Saknar spinngingen som tusan verkligen...
Nu håller jag på att plugga på Epileringen,
har prov i det på onsdag.. De är ju inte mitt favoritämne
men aja man måste ju plugga in det ändå haha....
Men det vart en liten fruktpaus så jag passade på
att blogga lite oxå :) Skriver mer lite senare..



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0