Pluggdag med Ann-Charlotte


Uppe med tuppen imorse!
Åkte t-banan till Alvik och där
plocka Ac upp mig med bilen
och det bar iväg ut till Ekerö
för en heldag med pluggande.
Riktigt duktiga va vi faktiskt ;)
Men gud så man hatar vissa
cidesofrågor hahaa...
Tur att vi hade kaffe latte, äppelpaj,
nybakat bröd & C-vitamin säger jag bara!!
Tog iallafall en paus med en promenad
ner till sjöng och satt ute på bryggan en stund
och bara koppla av, men sen va det bara att
promenera tillbaka upp till huset och
ta tag i plugget igen!!!
Efter ett par timmar till bestämde vi oss
för att gee upp, haha vi vart typ helt hjärndöa,
fnissiga och virriga såå det fick räcka :D haha..
När vi skulle gå ut till bilen såg fick vi oss
en hjärtattack ska jag tala om!!! Vad ligger på
gräsmattan om inte EN ORM!!!!!!!!!!!!! aaaah
fyfan vi både skrek rätt ut och sprang hahaa.. usch
Så de fick avsluta våran pluggdag ;)
Nu är jag hemma i lägenheten och ska precis
ta mig i kragen och göra en storstädning.
Lika bra eftersom jag får finbesök av Mammsi imorrn :)
Sen blir det soffan & tvn resten av kvällen! Myspys*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0