Sovmorgon :)

Riktigt skönt att sova ut imorse :)
Vaknade klockan halv nio av mig själv!
Det bästa är verkligen att vakna utan klocka.
Gick upp och tog en dusch, gjorde en peeling
och en hårinpackning :)
Sen gosa jag ner mig i soffan med en
dunderfrulle och kika på Mvt!!
Nu har jag precis satt på kaffe och ska
strax börja plugga litegranna.
Ska till skolan klockan 13.00 och
ha rep i Epilering. Hoppas det går bra:)
Och efter skolan blir det stenhårt plugg
av cidescofrågorna.. Imorgon ska vi på
studiebesök till kanebo :) Det ska bli skoj!!
Sen åker jag till Avesta en sväng i helgen
och kopplar av lite granna och får skjuss
tillbaka på söndag av Mamma&Pappa.
Ska till Unnis salong och göra en
Chokladinpackning som ska vara med på
hennes hemsida :) hihi det ska bli spännande!!
Nee nu ska jag dricka lite kaffe :)
Bloggar säker lite senare idag.
Btw så saknar jag Josie och det ska bli
superskojj att träffas i helgen över en fika <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0