Morgonpromenad i solskenet.

Startade dagen med en härlig powerwalk runt broarna i solskenet! Det är så skönt att rensa tankarna och bli fylld med energi till resten av dagen. Bästa början på en dag måste jag säga. Så många fler promenader innan jobbet lär det bli. Jag börjar klockan 12 idag så fick ändå lite sovmorgon. Tänk att det redan är torsdag igen. Tiden går så galet fort!! Imorgon är det liksom fredag igen och ännu en efterlängtad helg : ) Denna helg blir lugn & skön. En riktigt vilohelg med familjen. Det behövs efter alla dessa partynätter med mina pinglor ; ) hihi. Måste ta igen mig lite. Det kan ju bli lite för mycket av det goda ibland. Så denna helg blir det sova, vila, fika, mysa, umgås, träna & bara vara!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0