ToppenOnsdag!

Den här dagen har varit riktigt riktigt bra!

Lönen klirra in på konton så det blev en liten shoppingrunda på stan följt av en lunch på corner med Josefin och därefter en kaffe på plus med Lilli <3 Rikigt lovely måste jag säga!! Sen jobbet mellan 14.30-20.00.
Käkade middag hemma hos Mammsi&Pappsi och nu när jag kom hem gjorde jag en AHA-pensling på mig själv! Superhärligt verkligen, känner mig så ren & fräsch i huden! ÄLSKA MD FORMULATIONS PRODUKTER!!!!
Hade en långt & efterlängtat telefonsamtal med min kära vän Jessica, åh vad jag saknar den lilla donnan. Nästa vecka blir det promenad & bigupdate ; ) Snart ska jag krypa ner i sängen så man är piggelin imööra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0