Big Update!

Är riktigt riktigt dålig på att hålla igång
mitt bloggande nu måste jag erkänna!
Ska bli ändring på de : )
Hela förra veckan hade jag Sötnosan Karro
på besök hemma hos mig! Jättemysigt.
Eftersom jag jobbade varje dag utan tisdag
så var hon så söt och lagade mat till mig
varje kväll när jag kom hem : ) Thank you<3
På min lediga tisdag blev det en stor
shoppingrunda på stan såklart ; )
Jag jobbade vidare ons&tors och på torsdagskväll
tog jag tåget upp till mitt kära Dalarna!
Fredagen spenderades på plusfiket med Therse,
fikabesök hos Storasyster & underbara barnen,
kvällsmys hos Josefin med te,macka & tv just like
old times ; ) haha och sen bara massa mys!
Lördagen va stora festdagen! Tog mitt pick&pack
upp till Hedemora för en utekväll med Jessica : )
Köpte hem Thaimat, drack vin, lyssna på gamla godingar
och snacka massvis av gamla minnen!! Sen vidare
för lite mera vin på En&enhalv där vi träffa på en lustig
liten Göran hahaa... Orka inte ta hela storyn men jävlar
vad vi fick oss ett gott skratt kan man då säga!
Efter de vidare mot Hotellet för en riktigt partykväll med
drinkar, dans och härliga människor!! Tack för en toppenkväll : )
Söndagen va mindre rolig, vaknade upp med halsont,huvudvärk
och jaa allt man kan ha typ... Käkade mat hemma hos Mamma&Pappa
och fick sen fikabesök av Jonas & Arne. Blev även en filmkväll med dom :)
Men riktigt bra mådde jag inte, vaknade upp mitt i natten med en
rejäl febertopp, värk överallt och ont i halsen som bara den..
Så sen dess har jag legat i sängen sjuk som ett as!!
Va till vårdcentralen igår och där fick jag reda på att jag hade
bihåleinflammation och fick massa penicillin & piller.. Så nu
får vi bara hoppas att det blir bättre så att jag kan åka till jobbet
nån gång..Känns som att jag vart sjuk hur mycket som helst på senaste
tiden så nu är det dags för en vändning!!
Aja dricker te, sover & kollar tv de är vad jag sysselsätter
mig med dessa dagar i hopp om att må bättre!

KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0