Bra start på dagen!

Vaknade halv tio : )
Gick upp och gjorde mig en
riktig " Helgfrukost " med massor
av tända ljus, bra musik, kaffe,
goda mackor, frukt & yoghurt!
Riktigt mysig början på dagen : )
Ska strax åka ner till vårdcentralen
och träffa läkaren och ta lite nya prover..
Jag måste verkligen bli av med den här
elaka förkyldningen nu, min kropp är
helt trasig känns det som. Så himla trött
och slut av all hosta och all medicin..
Så jag hoppas det blir bättre nu!
Jag ska passa på att unna mid en lunch
med Bästa Magdisch när jag ändå är ute
på stan. Behöver lite tjejsnack och positiv
energi känner jag : ) Lite pepptalk!
Ikväll åker jag, mamma & pappa hem till
min lägenhet nere i Stockholm eftersom jag
förhoppningsvis kan jobba ons-tors.
Nu ska jag skutta in i duschen!
Ha en härlig dag ;) Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0