Todays

Jag är fortfarande sjuker.. Ingen direkt förbättring!
Skulle verkligen vilja bli frisk till helgen så jag kan
åka och jobba. Det känns riktigt surt att vara borta
från jobbet när jag vet att det bokas in mycket
behandlingar och vi behöver vara full styrka!
Men men det finns inte mycket jag kan göra åt saken
faktiskt utan de är bara kurera,vila och käka medicin!
Jag vill bara bli frisk & pigg nu. De här är 4.e dagen i sängen.
Det borde verkligen vända snart tycker jag! I hope so..
Känns som att jag kommer flytta in på jobbet när jag blitt
frisk iallafall ;) haha, har ju ett antal timmar att ta igen.
Men inga problem jag älskar ju att vara på jobbet :)
Jag saknar verkligen alla kollegor och bara själva vardagen där!
Känns som att jag har varit bora en evighet verkligen.
Jag längtar otroligt mycket till våren oxå, är trött på de här
snöovädret och denna kylan nu. Jag vill ha sol & värme : )
Jag har en känsla av att den här sommaren kommer att bli
riktigt bra faktiskt!! :) Ja vad ska man göra idag då?!.. haha
Känns inte helt okey att jag anpassar mig efter vilka tider
olika tvprogram går på tvn alltså! Dags att bli frisk nu!!!!




Heal the past
Live the present
Dream the future



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0