Bra dag på jobbet : )

Haft en jättebra dag på jobbet idag!
Massa roliga & mysiga behandlingar : )
Och självklart söta kollegorna Lina & Eva.
Dagen har gått jättefort och nu är det
bara till att ladda om för en ny dag imorgon!
Sovmorgon är det iallafall, superskönt : )
Jag håller verkligen på att längta ihjäl mig
efter alla mina goa vänner uppe i Dalarna!!
Nästa helg dåå jäklar blir det mysa av : )
Men synd att min Käre vän Josie åker till
Thailand imorgon ( den skitungen ) hahaaaa..
Hade ju verkligen velat umgåts med den donnan
såklart men de får bli när hon kommer hem till
 Sverige igen brun & fin ;D haha jag ska bestämt
göra en brun utan sol innan dess.... ; ) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0