Det nya året 2010

Jag & Min kära vän Josefine firade in det nya
året tillsammans här i Stockholm!
Middag, Vin, smink, musik & tjejsnack hemma
hos mig innan vi begav oss ut på äventyr i
Storstadsvimmlet!
Vi slog klackarna i taket inne på Blue moon bar
och drack drinkar hela kvällen lång ; )
Skobyten, vurpor, strumpkastning... haha
Säg vad som inte hände denna kväll : )
Riktigt skojj hade vi kan jag tala om!
Och när klockan slog tolv så skåla vi
och sjöng in det nya året tillsammans!
Efter mycket dans och ett antal drinkar
för mycket var det dags att åka hemåt..
Hemma hos mig fortsatte festen med trevligt
besök och lite mer vin och tokigheter ;D
Dagen efter vart de inte många knop gjorda!
Sängen,tacos&film! Men de va absolut värt att
vara sliten efter en otroligt lyckad kväll <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0