Mys i Gamla stan

Sov till klockan tio.
Gjorde en ansiktsmask och käka
en härlig frukost framför MTV.
Gjorde mig redo för en springtur
ute i kylan och sen hem och träna
på crosstrainern och avslutade med
en kvart på spikmattan : )
Riktigt härligt träningspass måste jag säga!
Duscha, sminka, på med kläderna och
sen iväg in till Gamla stan för att möta
upp Bästa Ann-Charlotte för en mysig lunch!
Satt och snacka & käka ett par timmar sen
gick vi upp till henne och gjorde oss en latte
och kröp ner i soffan med värmefilt !!
Jag måste köpa mig en sådan, otroligt härligt :)
Sen fixa vi lite fransfärg & vaxning. Nytta med nöje
de gillar vi! Nu har jag precis kommit hem och ska
strax laga lite mat. Kortdag på jobbet imorgon, 11-17!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0