Onsdagkväll

Tiden bara sprang iväg på jobbet idag!
Lyx att jobba mellan 11.00-17.00 ju ; )
Även denna kväll har bara sprungit iväg!
Har hunnit med att laga mat, kika tv & duscha!
Jag som hade tänk att träna men de blev ju
aldrig nått av med de. haha men men träna
ju hårt igår så det får väll räcka!
Men det blir iallafall spikmattan innan sängen :)
Har sovit lite dåligt i några nätter så jag känner
mig lite trött, så dags att släppa på lite spänningar
och hoppas på att kunna få en god natts sömn inatt!
Jag saknar alla mina gobitar uppe i Dalarna riktigt mycket.
Längtar ihjäl mig tills jag får sätta mig på tåget upp dit!
Känna den friska Dalaluften och träffa mina pärlor :)
Ibland önskar jag faktiskt att jag bodde där uppe....
Jag vill kunna träffa mina nära&kära varje dag & när jag vill!
Men jobbet håller mig hårt här i Storstan såklart och där
trivs jag suprbra, skulle inte vilja byta jobb på långa vägar.
Men skulle däremot vilja ha mina bästa vänner nära mig...
Ja man kan då inte få allt här i livet :P men va tusan livet
är för kort för att orka klaga! Bit ihop och gör det bästa
så blir allting bra tror jag :) Min favorituttryck : CARPE DIEM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0