Stor Uppdatering : )

Har inte haft tid att skriva på riktigt
länge nu så dags att uppdatera lite om
vad som händer i mitt liv : )
Jobbade på för fullt hela förra veckan
och i torsdagskväll tog jag tåget upp till
Avesta direkt efter jobbet! Åh så härligt :)
Har haft den mysigaste helgen på länge
med nära & kära, god mat, vin, Let's dance,
godis, film, träning, fika YOU NAME IT !
Har träffat mina änglar till vänner och bara
umgåts och tagit igen förlorad tid : )
Jag har mått som en prinsessa hela helgen
och tack alla ni som gjort mina dagar <3
Nu är jag fortfarande kvar i Avesta för
jag har ju lyckats gått och dratt på mig en
förkyldning, vilket känns ju mindre bra
nu när det är mycket att stå i på jobbet...
Men det är inte mycket att göra!
Blir att ligga i sängen och kurer tills jag är frisk!
Ska ta mig en stor kopp te nu och läsa
tidningen Hälsa så kanske jag hittar några
mirakelkurer där ; ) haha Puss så länge!

 


Kommentarer
Postat av: sara

hejhej:) vi moste gå ut någon gång:)

2010-01-18 @ 21:48:20
URL: http://youngwoman.blogg.se/
Postat av: Linn

krya på dig kramar!

2010-01-20 @ 00:02:35
URL: http://rudh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0