Ta hand om dig själv!

Jag fick ett höra ett par kloka ord idag : )

* Ta lika väl hand om dig själv som du gör om andra.

Den meningen har faktiskt snurrat i mitt huvud
nu hela kvällen så jag tänkte att nu jäklar ska
jag faktiskt göra de oxå! : ) hihi..
Tända massa ljus i hela mitt badrum, tog fram
alla härliga&mysiga produkter som finns i mitt
lilla badrumsskåp ; ) Gjorde en kroppspeeling,
hårinpackning, ansiktsmask, brynfärg mm!!
Ett litet eget mysigt hemmaspa som nu fick
avslutas med ett glas vitt vin i soffan : )
Och ärligt talat så känner jag mig så himla
avkopplad och harmonisk : ) Jag ska faktiskt
lova mig själv att unna mig mer just för mig själv!
Det är så himla viktigt att kroppen&själen mår bra.
Nu ska jag gosa ner mig under filten i soffan
och bara njuta av resten av den här lördagskvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0