Redan fredag : )

Oj oj oj vad denna vecka har rullat på
i en jädrans hög fart måste jag säga!!
Redan min lediga fredag!!: ) woho!!

Gjorde mig en stor och härlig frukost som
jag tog med till sängen, slog på MTV på tvn,
datan i knät och surfa lite och självklart
kaffet på bryggning! Oh vilken härlig morgon : )
Älskar känslan av att jag är ledig hela dagen oxå.

Just nu poppar jag musik på högsta volym, sjunger lite
och dricker en kopp kaffe : )

Bästa låtarna just nu!:

* Rihanna - Te Amo
* Sean Kingston - Shawty's like a melody in my head

Lördag & Söndag ska jag jobba järnet ute på Unnis salong
i Sollentuna. Vi kör ett erbjudande om att gå två betala för en!
Så det blir full fart och många ansiktsbehandlingar gjorda!

Jag längtar jättemycket efter mina älsklingar i Avesta!
Ska bli toppen att komma hem den 5 April ( dagen innan min 21års dag )
Blir är hela veckan ut! Så det blir en stor pampig utgång på lördag
vill jag lova! De är verkligen på tiden för en riktigt girlsnightout!!;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0