Godmorning Sunshine

Jag älskar att vakna upp till solsken & blåhimmel!
Gjorde iordning en rejäl frulle och satte mig ute
på altanen hemma hos Mamma&Pappa.
Och nu har jag precis gjort mig en kopp kaffe. MMM: )
Livet känns toppen just nu, inte mycket att klaga på!
Ska sätta mig i solen en timme nu tänkte jag och sen
ska jag in till stan och skriva kontrakt på min nya
lägenhet ; ) hihi. Spännande!! De händer mycket
runt omkring mig nu måste jag säga.
Verkligen en nystart inför sommarn 2010 ; )
Nytt jobb, ny lya, nya känslor, nya erfarenheter.
Jag gillar läget. Som ni alla vet så älskar jag nya
utmaningar, det är så jag får den där energikicken
som bara rusar genom hela kroppen och man mår
så jädra bra!! I love it.
För mig handlar allting om att klättra högre och högre
på min stege och nå alla mina mål & drömmar.
Man lever bara en gång så det är viktigt att följa sitt
hjärta & sin magkänsla. Det är då du får flyt.
På tal om en annan sak så kommer Josie till stan idag!!
De blir fika fika fika och massa skvaller ; )

Ha en härlig torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0