Måndagsnöje.

Mötte upp Magda direkt efter jobbet för en mysig fika på stan! Satt i timmar och babbla om allt mellan himmel&jord. Ibland behöver man bara sitta med en tjejkompis & en kaffekopp och prata om livet : ) Jag har faktiskt kommit fram till att jag har ett behov av de.. haha!! Vi gick och fönstershoppa lite och längta tills torsdag när lönen klirrar in på kontot.. ; ) När jag kom hem tog jag tag i min garderob som behövde en rejäl uppstyrning!! Efter att ha vikt kläder så jag blev spyfärdig behövde jag en stor dos med frisk luft! Tog en jättehärlig kvällspromenad med Bästa Jonas.
Nu har jag precis duscha & lagat mat och tänker ligga på soffan resten utav denna måndagskväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0