Snö i mitt hjärta.

Åh vad mysigt att vakna upp och titta ut när det snöar och är helt vitt & fint ute♥
Jag nästan studsa upp ur sängen, tända massa ljus, på kaffebryggaren och myskläder
och gosa ner mig i soffan ;) hihi. Jag får alltid sånna härliga julkänslor är det kommer snö.
Och igår när jag och Josefine gick på stan var det fullt med julpynt överallt!!
Kan man annat än att hamna i julstämning?!
Jag kom ihåg förra året när första snön kom nere i Stockholm. Det var så himla mysigt och jag kom ihåg att jag hade varit och träffat Ann-Charlotte och när jag gick hem genom Gamla Stan var det helt vitt på backen och där kom mina julkänslor :D hihi. Gamla Stan är ju så mysig under juletid... Känner att jag måste åka dit snart. Saknar Ac & Karro riktit mycket nu faktiskt. Kram på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0