Vackra Vänner.

Efter jobbet fick jag ett efterlängtat besök av Min Vackra vän Jessica♥ Åh vad jag har saknat den donnan! Vi satt i timmar i min soffa och bara babbla babbla babbla!!:) Kändes som att vi hade hur mycket som helst att ta igen. Även fast vi inte hunnit varken pratat eller träffat varandra på jättelänge så kändes det precis som vi hade setts dagen innan. De är vad jag kallar äkta vänskap. När man vet exakt vart man har varandra och tid & avstånd inte har någon som helst betydelse. Jag vet att hon är en vän som jag kommer att ha hela livet.
Efter ett tag plinga det på min dörr och in kom Min Vackra Josefin oxå : ) Även hon drogs med in i tjejsnacket såklart haha. Jag älskar mina vänner så sjukt mycket♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0