Ooh Child.

Sitter i soffan med Avesta tidningen och en kopp kaffe.
Funderar på det mesta mellan himmel & jord.
Idag är det verkligen höstmysväder ute,
man vill bara ligga inne på soffan framför en bra film.
Just nu känns det som att jag skulle kunna sova en hel
vecka i sträck utan nått problem. Är trött i både kropp & själ...
Träningen är det som ger mig energi just nu iallafall men imorse
tog jag faktiskt en sovmorgon istället eftersom det blev dubbelpass
igår så jag kände mig värd att vila idag faktiskt.
I helgen är det höstmarknad här i stan, det ska bli lite mysigt : )
Hoppas att det är soligt väder så man kan strosa runt på stan hela dagen!
Snart måste jag göra mig redo för jobbet, först en till kopp kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0