Mitt liv just nu!!

Oj vad jag har varit dålig på att uppdatera!! Hela sommaren & semstern bara rusade förbi i en jädra fart.. ;D
Har varit fullrulle så har knappt haft tid att sitta vid datorn nått alls. Men nu ska det bli ändring och bloggen ska komma igång igen jag lovar : ) Just nu händer det så galet mycket i mitt liv.... Både positiva & negativa saker..
Självklart så händer allting på en och samma gång.. Jag förstår faktiskt inte hur det aldrig kan slå fel ??!! Varför sker allting samtidigt ?? Kan det inte sprida ut sig lite så det slipper bli såå pissigt jävla jobbigt...  =/ Jag har haft ett par riktigt tuffa veckor och det verkar bli några till... Det gör så galet ont i hjärtat när ens nära&kära inte mår nå bra. Jag önskar att jag kunde ge all min energi till alla mina hjärtan som behöver det just nu♥ Jag älskar min familj, mina vänner och min kärlek. Jag är så glad och tacksam för dom människor som finns i mitt liv..

Allting måste bli bra, det ska bli bra.

Kärlek Kärlek Kärlek♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0