Core. Benpass & SNÖ

Hade en väldigt hektiskt & fullspäckad dag på jobbet igår... Det märks att det är december månad!! Hann nog bara sitta ner 10minuter på hela dagen... Men tiden gick otroligt fort!! Direkt när jag slutde åkte jag till gymmet och var med på ett core med boll pass och ett ben pass!! Två pass i rad, det händer inte ofta ; ) Men skojj & jobbigt va de!!
Jag kan lova att jag va helt slut när jag väl kom hem... Duschen, soffan & tidig säng!!
Idag är jag riktigt pigg & alert : ) Gick upp när Viktor kom in till sovrummet och berättade att det hade kommit snö : )
Då åkte rullgardinen upp ; ) Sååå mysigt att det ÄNTLIGEN har blivit vitt ute på marken. Nu sitter jag i soffan med kaffe koppen och kikar på vakna med the vocie. Börjar jobba klockan 10.00. Slutar redan klockan 16.30 idag faktiskt! Ska iväg och få kroppen tillknäckt... Ont gör det men bra blir det!! Ikväll hinner jag iallafall ha lite myskväll med min andra halva  : ) Kommer hem innan åtta och de är ju kors i taket denna vecka.. hahaaa!!

Ha en underbar dag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0