Hårfärg.

Igår kväll när jag kom hem från jobbet tog jag & viktor en promenad till hemköp och köpte hem allt som behövs för att laga tacos!! Vi va sugna på något rikitgt gott så tacos fick det bli ; ) Medans han lagade mat passade jag på att smita in på badrummet och slänga i lite hårfärg i håret ; ) Känns sååå skönt med lite ny fräsh lyster i barret : )
Köpte även med mig ett av våra doftljus från Durance som vi säljer på salongen!! Åh sååå gott det luktade i lägenheten kan jag lova : ) Nya juldoften : Cannelle-Orange : ) Mumsig!!!
Nu vill jag att det ska bli helg!!! Känns som att man bara jobbar, äter & sover just nu... Hinner liksom inte så mycket annat här i veckorna.. Blir faktiskt skönt efter jul när det lugnar ner sig lite på salongen...
Ikväll ska jag faktiskt ta mig ut på en springtur!! Känner att jag behöver röra på mig & få lite frisk luft och energi.

HAVE A NICE DAY♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0