Kettlebells

Åkte till gymmet direkt efter jobbet igår!! Värmde upp lite på springbandet innan det var dags för ett pass : )
Kettlebells stod på schemat igår. Det var första gången jag provade på det : ) Riktigt roligt och superbra träning för hela kroppen! Jag har ju faktiskt hållt i min träning ganska regelbundet nu och det är såå skönt att känna att det ger resultat. Orkar mycket mer än vad jag brukar : ) Det är bara att försöka hålla i detta nu! Synd bara att jag jobbar dom tider jag jobbar eftersom jag inte hinner träna så mycket som jag skulle vilja.. Men men sånt är livet!
Idag har jag sovmorgon till klockan 12.00. Välbehövligt!! Hade gärna varit ledig hela dagen idag men nu är det bara att jobba på fram till Jul. Men helgen är det ledigt iaf!! : )

Pusselipuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0