Bakslag & En nyhet!!

Har varit pigg & alert hela månaden!! Jobbat för fullt, tränat, gjort nytta, ätit nyttigt ( med undantag ) haha.... Och vad händer??!! Jag åker på nån form av magsjuka igen.... : ( Jag är så trött på att hela tiden bli sjuk.. Känns som att det räcker nu va?! Har legat nerbäddad sen i lördagseftermiddag men nu har jag iallafall tagit mig upp ur sängen. Fått i mig lite mat & tagit en dusch, det känns lite bättre.. Men har lite yrsel kvar i skallen och känner mig svagast i sverige.. Ja ja mitt immunförsvar är ju som sagt det sämsta på jorden så det var väl inte mer än väntat att jag skulle få en släng av denna magsjuka som spökat runt i stan, trots att jag redan haft det strax efter nyår.. Men men vad ska man göra åt saken? Jag får väll försöka se det som en till liten detox-kur eller nått haha... Om man nu ska vara lite positiv : ) I vilket fall så är min kropp en jäkel på att säga ifrån när saker&ting blir för påfrestande, och det är jag ju tacksam över såklart.. Det är mycket man ska lära här i livet och jag tycker jag kommit en bra bit på vägen : )
Jag är ju som sagt expert på att leva mitt liv i 110 och gärna någon hastighet till... Skärpning Jempa!!!
Men nu ska jag berätta något riktigt skojj.... ; ) Den 6 Mars åker Jag & Mammsi till Thailand : ) Tjooohooo vad härligt det ska bli! 2 veckors semester i paradiset. Åh gud det är precis vad jag behöver verkligen! Total avkoppling & återhämtning efter allting som hänt i mitt liv de 3 senaste månaderna!! Jag längtar så jag nästan spricker ; )
Sol & bad, värme och paraplydrinkar!! Åhhh va underbart ;D


Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh älskade thailand, du kommer älska det från första stund det lovar jag dig. Du är värd en resa nu vännen!



Men du nu måste du faktiskt vaccinera dig även fast du inte gillar sånt :P Haha.



Krya på dig också. Hör av dig imorgon om du orkar ses. Puss <3

2011-01-31 @ 23:00:03
URL: http://josefinemorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0