* Kaffe & Levande ljus *

Idag ska bli en bra dag! Jag har sovit jätteskönt inatt och vaknade innan klockan ringde imorse : )
Börjar inte jobba förns klockan tolv idag så jag hinner vara hemma och chilla hela förmiddagen!
Sitter och äter frukost, kikar på vakna med the voice och bara myser med massa levande ljus tända!
Måste ju börja få lite Julkänsla inför helgen ; ) Tänka sig att det är första advent då... Mys mys!
Julskyltning här i hedemora på söndag :) Det blir mysigt, men jag vill ha lite snö!!!
Imorgon är det näst sista gången på yogan.. Kommer verkligen sakna yogan på torsdagsmorgonen!!
Det är såå skönt att starta dagen med ett yogapass ska jag tala om för er! Hela energisystemet i kroppen får en kick och man blir pigg hela dagen : ) Jättehärligt.. Jag är faktiskt lite sugen på att ta en Yogakurs.. Alltså utbilda mig inom Yoga. Det vore väldigt spännande!! Har ju hållt på med Yoga i gymnasiet oxå eftersom jag gick estet/dans..Så Yogan ligger mig väldigt varmt om hjärtat♥ Det får bli en funderare! Det är så mycket som man vill göra här i livet ; )

Snälla ge oss lite snö till helgen nu ; )

Me

Home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0