Love my Home.

Home sweet home♥

Jag älskar vårat hem nu när det är så mysigt & julpyntat överallt!! Ljusen är allid tända & tomtarna är framme : )
Igår hade vi en riktig myskväll med glögg, pepparkakor, juleskum, levande ljus och mys i soffan!!
Älskar juletider när det är mys som gäller : ) Doften av glögg & pepparkaka kan ju vara bland det bästa som finns!!
Nu sitter jag och käkar frukost och kikar på vakna med the voice like always. Ska åka till jobbet om en timme.
Måste springa in på make my day och köpa en hårfärg!! Måste färga håret ikväll. I helgen ska vi iväg på hemlig julresa med Viktors jobb ; ) Det ska bli spännande!! Åker tidigt på lördagmorgon & kommer hem söndageftermiddag. Ingen har nån aning om vart vi ska. hahaa.... SPÄNNANDE ; ) Det ser jag verkligen fram emot! Ha nu en kalasbra dag för det tänker jag se till att ha!! Bjussar på en härlig sommarbild från Turkiet som en liten kontrast till det gråa vädret som skådas utanför fönstret idag ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0