Måndag.

Då var denna helg slut.. Ny veckan igen!!
Har haft en lugn & skön helg. Verkligen vilat upp mig : )

Söndagens nöje :

*Sovmorgon
*Morgonpromenad
*Shopping på jysk'
*Mat & fika hemma hos mamma & pappa! Firade Fars dag såklart♥
*Kaffe hemma hos Systeryster
*Söndagsmys med Min Älskling som kom hem från kryssningen

Imorse tog jag en promenad och nu sitter jag & softar lite på soffan innan jag ska åka till Avesta och jobba hela dagen.. Jag är såååå trött på att åka mellan hedemora & avesta just nu.. Men men så är det! Längtar iallfall redan tills denna dag är slut och jag får åka hem igen och mysa med Min Viktor!!! Hoppas att måndagen går fort som attans!!

Ha en bra dag : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0