Saknar mitt fredagmys...

Idag har Min Viktor åkt på kryssning med fotbollslaget... Så inget fredagsmys framför Idol med honom ikväll ju ;(
Lite ledsen i ögat måste jag säga... Känns lite skumt att vara hemma helt själv och jag har kommit fram till att jag aldrig har sovit själv i lägenheten här... Hur ska detta gå????!!!! :D haha.. Saknar min älskling♥

Blev bjuden på mat hemma hos Mamma & Pappa efter jobbet idag : )
Lövbiff & Klyftpotatis i mitt hjärta ; ) De va gött!!
Nu sitter jag hemma på soffan med chips & godis skålen i högsta hugg!!
Har bäddat ner mig i soffan och ska kika på Idol : )
Sen blir det nog sängen för jag är riktigt trött idag...
Imorgonbitti ska jag till iform på ett zumba-pass!! Det ska bli skojj : )
Skönt att starta helgen med ett träningspass!

Saknar Viktor såååå innibomben....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0