Söndagsmys & Massa Kärlek.

Jag älskar söndagskvällen. Massor av kärlek, god mat, godis och nån bra film : )
Denna helg har varit väldigt lugn & skön. Hela lördagen fick jag äntligen umgås med Min Bästa Vän Josefin♥
Heeelt underbart måste jag säga... Om jag har saknat henne ??? JAA!!! Vi tog en tripp till Borlänge och fikade ett par timmar på Waynes Coffee : ) Kaffe, Morotskaka och tjejsnack!! I love it ; )
Sen blev det matlagning hemma hos mig och då fick ju såklart Viktor vara med på ett hörn ; )
God mat, gott vin och bästa sällskapet! Josefins Viktor kom oxå förbi på kvällskvisten! Så vi drack lite glögg ihop och bara hade det trevligt : ) Idag har jag & min darling varit i kupolen och shoppat loss lite !! Tänk vad nya kläder kan göra än lycklig ; ) Ett par byxor och tre nya tröjor!! Underbart!! Nu sitter vi i soffan & softar. Viktor spelar tvspel och jag hänger lite vid datorn.. ; ) Snart ska vi slå på en film och bara mysa!!

Trevlig Kväll♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0