Bad day... Big time!!

Usch idag har jag inte alls haft nån bra dag.. Sovit kasst, vakna på fel sida och varit sjukt trött, ledsen & irriterad... Tror jag har gråtit minst 10gånger för egentligen inget alls... Försökte liva upp mitt liv med en promenad i solen men inte ens de hjälpte.... Nej grävde ner mig i soffan och bara grät ut istället... Efter ett långt telefonsamtal med Min fantastiska vän ♥Josefine Morelius♥ kändes det mycket mycket mycket bättre!! En kopp kaffe & winnerbäck i högtalarna på de gjorde oxå susen!! Ibland måste man helt enkelt få bryta ihop och prata om allt som snurrar runt i skallen... Små som stora funderingar, allt måste ut tillslut.. Jag är såå glad & tacksam för att jag har så fina vänner runtomkring mig som lyssnar & förstår.. Tusen tack för att ni alltid finns och ställer upp. Ni vet precis vilka ni är så ta åt er BIG TIME!!!!:) Och Josefine du är guld värd och du vända min dåliga dag idag!! Dina ord var precis vad jag behövde♥ Tack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0