Filmkväll. Morgonpromenad.

Igårkväll hade jag & Min Viktor en riktig myskväll hemma : ) Köpte hem kebab, lite choklad och tittade på film! Vi kollade på * Friends with benefits * Den kan jag verkligen rekommendera att se!!! Sååå braaa, sååå rolig!!! Alla måste kolla på den ; ) Ni kommer inte att bli besvikna. Imorse klev vi upp 06.20...... Jag skulle på yoga men när jag kom dit så var dne tyvärr inställd... Våran yogalärare hade fått ryggskott stackarn... Men inga sura miner för de inte, jag gick hem och hämtade mössan och tog mig en morgonpromenad istället : ) Superskönt men superkallt!! Nu sitter jag i soffan med en STOR VARM KOPP KAFFE  ; ) mmmmm de satt fint de.. Snart ska jag åka till jobbet.. Ikväll blir det storstädning när jag kommer hem, så att det är gjort innan helgen..

Ha en bra torsdag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0