Heartbeat *

Måndagen redan avklarad... Vart tar dagarna vägen är min stora fråga????
Imorse åkte jag tidigt till Avesta för att få frippan färgad & klippt. Alltid nöjd kund hos Sofe på Make my day!!
Känns riktigt skönt med ny fräsch färg och inga slitna toppar ; ) Tog en kaffe med Mammsi innan jag gick till jobbet.
Lunchade med Min älskade & saknade vän Josie, hon gjorde min dag♥ Thank you my honeypie för att du finns!!!
Jobbade vidare fram till halv åtta och nu är jag ÄNTLIGEN hemma på soffan och Min Viktor har som vanligt lagad god mat till mig ; ) Han kan han min kille!! I helgen har vi umgåts med Viktors familj och bara myst. Hans Syster va hemma på besök så vi har spenderat lite kvalitetstid med henne : ) Det har verkligen varit en myshelg. Massor av god mat, gott vin, godis, filmer, promenader och massor av MYYYYS♥
Denna vecka är som vanligt fullspäckad med massor av aktiviteter.. ; ) hmmmm inte en lugn stund tror jag..
Ska på meditation hos Anna imorgonkväll igen, det ska bli helt underbart!! Känner verkligen att jag behöver de..
Just nu är det lite mycket funderingar & känslor som far runt inom mig så jag kan behöva få lite klarhet på saker&ting som jag funderar på...  Är väldigt glad att jag har mina vänner & min familj bakom mig i allting : ) Tusen tack alla ni som alltid ställer upp för mig.. Det är GULD i mina ögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0