Iform Hedemora!!

Jag trivs så bra på gymmet iform här i hedemora : )
Igår va jag på Angelicas ben&rumpa-pass... Ojojoj det kändes kan jag lova.. hahaa!!!
Träningsvärken imorgon kommer att duga så det hette duga ; ) 
Tänkte gå på zumba ikväll oxå men jag tror att jag tar en vilodag eftersom jag ska upp tidigt och köra yoga imorgonbitti. Kan vara skönt att ha en hemmakväll med Viktor och laga lite god mat : )
Tänk vad dagarna går fort.. Det är redan onsdag igen!! Snart är det helg ju.. SKÖNT!!!
Ska träffa min älskade syster i helgen, det ska bli underbart..
Neeej nu ska jag dricka upp min kaffe kopp och chilla lite en stund på soffan innan jag ska ta mig ut till bilen och skrapa rutorna.. ; )

Puss & Ha en bra dag allesammans♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0