Min Kärlek *

Detta inlägg är speciellt till min fantastiska pojkvän Viktor♥

Igår jobbade jag som sagt min mördarpass mellan 10.00-20.00... Va totalt slut när jag hade jobbat klar och somnade nästan i bilen hem... Direkt när jag klev innanför dörren hemma luktade det mat i hela lägenheten!!! Jag kan tillägga att jag va VRÅLHUNGRIG!!!! DÅ har han lagat klyftpotatis, grillad kyckling och nån supergod sås som jag inte kommer ihåg va hette just nu ; ) Och det bästa av allt så hade han köpt världens största avocado till salladen ; ) Åh han vet verkligen vad jag behöver & vill ha den mannen!!!! Efter maten kröp vi bara ner i soffan och kikade på lite serier på datan och bara myste : ) Han är verkligen guld värd på alla sätt & vis. Han fyller mina dagar med kärlek varje dag och jag är såå lycklig att det blev han & jag ♥

Världens bästa kille
I love you.



Kommentarer
Postat av: Johanna

och ni är så fina ihop! :) vi kan absolut ta en promenad i helgen! om du kan så söndag eftermiddag? :)

2011-10-27 @ 10:25:29
URL: http://sjoholmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0