Bed and breakfast...

Fortfarande inte pigg... Febern känns inte lika hög idag iallafall så det är positivt!! Men halsen is not okey... =/ Blir en dag till hemma sen klarar jag inte av nått mer!! Jobbet imorgon vad än min kropp säger. Ska försöka kurera mig så mycket jag bara kan idag.. Vädret vad ju inte det allra roligaste heller, blir ju trött bara man tittar ut.. Men men lite OC-avsnitt ska nog kunna pigga upp mig lite grann : ) Annars händer det väll inte så mycket just nu... Går som sagt runt i mjukiskläder, risigt hår & osminkad.... Längtar till helgens konferens där jag får klä upp mig och göra en riktigt snygg makeup!!! Hörs om några OC-avsnitt ;  )



Take me back to this summer... *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0