Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Gårdagen blev allt annat än vad jag hade planerat... Mycket att göra på jobbet, allt gick i 110km/h... Jag hittade inte min bil på parkeringen när jag hade slutat eftersom jag parkerat på en annan parkering på morgonen eftersom det var fullt där jag brukar stå... Bilen pajja.... Fick låna Mammas bil så jag fick åka hem nån gång... Väl hemma va klockan på tok för mycket för att ställa sig att laga mat, jag va gråtfärdig och skithungrig... Humöret va inte på topp kan jag lova.... Stackars Viktor fick gå och handla ica-sallad och jag tog en promenad för at rensa bort all negativitet och plocka upp lite ny energi från naturen!! Pratade med Jessica i telefon en stund så hon fick mig på mycket bättre tankar och vips så hade jag glömt min dåliga dag.. Gick hem och tog en lång härlig duscha och sen gosade jag ner mig i soffan med Min Älskling som jag hade längtat efter hela dagen♥
Inatt har jag sovit som en prinsessa och känner mig utvilad!! Känns såå skönt : ) Så nu sitter jag i soffan och dricker lite kaffe och kikar på Vakna med the voice. Hoppas på att denna dag blir mycket bättre än den dagen igår ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0