I need some sleep..

Min helg gick inte riktigt enligt planerna... Jag har spenderat mestadels av min tid i sängen & på soffan!! Jag har haft nått såå galet stort sömnbehov... Jag vet inte hur många timmar jag har sovit lördag&söndag.. Har inte haft någon ork i kroppen alls, helt energilös och jättelätt till tårar.. Kom inte ihåg när jag grät så här mycket heller.. Men samtidigt så kanske det inte är så konstigt att min kropp och min själ reagerar efter allt jag har gått igenom på senaste tiden... Det kanske är bra att få ett riktigt brekdown och rensa ur sig alla känslor, tankar och all oro som funnits och finns i min kropp.. Försöker se det positivt, som någon slags utrensning på allt det negativa. Jag är hemma från jobbet idag och ska ladda mina batterier och bara ta hand om mig själv hela dagen. Lovade min Mamma igår att jag skulle göra saker för MIG SJÄLV och inte tänka eller bry mig om någon annan på några dagar.. Hon är klok min Mamma så jag tog hennes råd. Jag är så glad att Viktor finns i mitt liv just nu♥ Det är så skönt att inte vara själv, att alltid höra någon hemma i lägenheten och veta att han alltid kommer hem och bara finns. En kram säger som sagt mer än tusen ord. Har käkat lite frukost och fått i min lite kaffe och nu ska jag krypa ner under filten i soffan och kika på Gossip Girl!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0