Kaffe. Familj. Kärlek




Lördagen spenderade jag tillsammans med mina nära&kära♥

Startade dagen med en härlig promenad i höstsolen.
Kaffe hemma hos Kusin Petra & hennes lille Rasmus.
Gick sen en sväng på stan och kikade in lite höstkläder innann jag
plockade upp Pappa och åkte hem till Storasyster.
Där fick vi kaffe & hembakade bullar :) Mums mums!!
Fick mysa lite med hennes små Änglar Max & Malou♥
Jättehärligt att umgås lite med familjen.
Efter de åkte jag hem till Hedemora och tog mig i kragen!!!
Städade hela lägenheten och sen unnade jag mig ett glas vitt ; )
Josefine kom hit på lördagsmys på kvällskvisten *
Massor av tjejsnack, godis, popcorn & jordgubbssaft : )
En jättemysig kväll helt enkelt. Jag somnade som en stock efter Josefine
åkte hem och vaknade knappt när Vikor smög in i natt... :P Jag va TRÖTT!!
Vi tog en rejäl sovmorgon imorse och det har inte blivit mycket gjort idag ; )
Både frukost & lunch i soffan med mjukiskläderna på ; ) Sååå skönt.
Nu åkte Viktor precis iväg på fotbollsmatch och jag har krypit upp i soffan med
en stor kopp kaffe och tänt massor av levande ljus. Nu ska jag bara slappa : )
Ikväll ska jag till Avesta på Yoga. De ska bli rikitgt härligt och sen hem och mysa igen!!

Ha en härlig söndag *

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker vi ska ta en promenad snart eller varför inte ett glas vin nu när du bor så nära :D

2011-09-18 @ 18:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0