Träningvärk bigtime...

Jag kan fasen inte ens beskriva med ord vilken träningsvärk jag har i kroppen idag!!! Fyfasiken va ont det gör... Fast samtidigt superhärlig känsla eftersom det är ett bevis på att torsdagens boxpass verkligen gjorde nytta ; )
Middagen igår hemma hos Mamma&Pappa va jättemysig. Vi fick klyftpotatis och lövbiff och till efterrätt hemgjord äppelkaka med vaniljsås. Mums mums mums riktig gott!! När vi kom hem somna jag på soffan medans Viktor kikade på film.. hihi jag va en aning trött efter arbetsveckan! Skön sovmorgon imorse med mysig helgfrukost. Fick en snabbesök av Annie på morgonkvisten oxå : ) Annars har vi mest slappat hela dagen. Viktor åkte nyss iväg på samling. Han har fotbollsmatch idag och efter de ska vi iväg på kräftskiva hos Min Syster : )
Nu ska jag softa på soffan ett par timmar med en kaffe kopp*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0