Äntligen Sunshine på morgonen!!!

Vart på galet bra humör när jag vaknade imorse och såg att solen lyste på en klarblå himmel!! : )
Jag behövde detta väder idag för att vakna till liv. Har varit lite halvseg både mån&tis... Även fast jag fick sluta tidigare i måndags så jag hann med en kvällspromenad och ett gympass igårkväll efter jobbet! Men nu börjar jag känna mig pigg & glaa : ) Ikväll blir det god mat med min Darling!! Ska bara vara hemma och slappa på soffan ikväll : ) På torsdagkväll blir det ett zumbapass!! Så denna vecka är det mycket träning som gäller så ikväll ska jag njuta av stillheten ; ) haha.. Helgen blir nog lugn & skön. Inga speciella planer än sålänge. Får se vad som händer!
Jag saknar min kära vän Josefin Astrén jättejättejätte mycket verkligen... Behöver henne här just nu♥
Hoppas att vi ses snart skruttan! : ) Jaa annars har det väll inte hänt så mycket annat... Allt rullar på som vanligt..

Ha en härlig solig onsdag : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0