Den vita drömmen *

Jag är världens lyckligaste tjej med världens finaste vita soffa♥

Jag är jättenöjd med vår nya fina vita soffa som vi köpte i söndags!! Det känns helt underbart, hela vårt vardagsrum ser sååååå ljust & fint ut. Jag bara älskar min vita soffa!! : ) Så soffan var självklart helgens höjdpunkt. Annars har det varit en lugn & skön helg. Fredagen blev det pizza med Älsklingen. Lördagen en efterlängtad fika med mina fina vänner Gabriella & Johan. Satt & snacka massa gamla minnen och hade det trevligt. Blev en promenad i solen när jag kom hem och sen på kvällskvisten matlagning och film med Sambon : ) Nu är det tisdag och bara 3 arbetsdagar kvar på denna vecka!!! Tjoohoo ska bli jätteskönt med påskledigheten : ) Plus att jag fyller år oxå ; ) Idag ska jag få mina naglar fixade!! Det ska blii skönt att ha dom fina till helgen : ) vi har fått nya tröjor på jobbet oxå föresten! Supersnygga tycker jag : ) Igår innan jobbet hade jag en dejt med Söta Johanna på wienarn här i hedemora : ) Kaffe, lättare frukost och massa tjejsnack! : ) Superksoj att träffa henne då hon har varit utomlands i 2månader..
Nej nu måste jag dricka upp mitt kaffe och göra mig redo!! På torsdag kommer även Söta lilla Iston hit måste jag ju flika in oxå så då blir vi med katt i en vecka : ) hihi!! Sååå mysigt! Älskar den katten : )














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0