True Friendship *

Har haft en jättehärlig helg med massor på schemat : )
Fredagen blev en lugn & skön hemmakväll framför tvn!!
Lördagmorgon åkte jag till Avesta och tog en fika med Jessica & Gabriella : ) Blev några timmar på plusfiket!! Supermysigt, vi hann även med att käka lunch!! Tog en liten shoppingtur på Vero Moda eftersom jag har presentkort där. Hem till Hedemora igen och tog hand om tvätten, tog en långpromenad och sen kikade jag på Viktors match.
Mot Avesta igen för en vinkväll med Systrarna Thorsell : ) En jätterolig kväll på kingen med massa tjesnack & dans!
Söndagen tog jag & Viktor en lång välbehövlig sovmorgon!! Jag tog en promenad och sen fick vi trevligt fikabesök av min kära vän Josefine. Sen blev det soffan resten av kvällen : ) Nu sitter jag med morgonkaffet i högsta hugg men är lite bitter över snön som faller ner... Vill ju ha VÅR på riktigt nu!!!! Men men , ny vecka nya möjligheter ; )

Puss&Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0