Kärlekshelg.

 
Spa-mys på jobbet fredagkväll : ))
Viktor fick en massage & ansiktsbehandling av mig efter jag hade stängt salongen.
Efter de beställde vi thaimat, badade i bubbelbadet och drack lite vin :))
Såååå otroligt mysigt och härlitgt att få kvalitetstid med varandra.
Framåt halv tio på kvällen kände vi oss nöjda och vi fick skjuss upp till Skogsbo och sov kvar i Mamma&Pappas hus. Kikade en film och sen slockande vi direkt när lampan släcktes ;)
 
 
Morgonpromenad runt kanotleden och efter de en fika på Cafe la Rose inne i stan :))
 
 
 
 
Chillade i solen flera timmar, grillade och spelade badminton :))
Avslutade även denna kväll med en film.
 
 
Morgonkaffe ute på trappan♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Vilket mys! Avundsjuk :)

Svar: Jaa jag är riktigt nöjd med denna helg måste jag säga :))
Jenny Johansson

2012-08-05 @ 21:46:34
URL: http://Http://linnrudh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0